Tuesday, April 12, 2011

Bestnyerr kalau dapat badan macam nih.....

Kann...bukan nak buat kontroversi..yang aku maksudkan, kalau badan aku macam ni gayanyer aku yakin pasti aku akan menjadi rebutan setiap teruna dan dara mahupun yang dah tak berteruna ataupun dara lagik..Tapi yang sedihnyer sejak2 meningkat usia nih, perut aku pun makin sama naik meningkatnyer~tapi masih boleh diampunkan lagi..Dan aku bukanyer jenis yang sporty..takat nak berlari2 anak kat treadmill tuh mampulah..itupun makin lama makin malas nak ke gym~Walaupun gym tuh free untuk staff..uhukk..

p/s: perut aku lapar sangat pada saat dan ketika nih.tapi takder selera nak makan..harap2 lah aku boleh kurus balik...


                                                                               

4 comments:

  1. Pheeeewittttttttt...

    Mmg la ble kite meningkat usia tahap metabolisma kite mkn rendah & kena pertingkatkan usaha utk kurus...

    Tp sume tu xmustahil tau...

    Dulu akk berisi tapi ble akk start exercise & diet alhamdulillah dpt gak kurangkan berat bdn sket...samping tu akk gi gym gak, xde la wat yg berat2 kat treadmill tu pon leh turunkan berat badan...tapi pastu jgn la menala makanan yg bkn2, amek yg lite2 jer, insyaallah akan berhasil...

    W/p skang akk da lama xgi gym tp akk cuba kawal makan w/p slow sket tapi kite kena usaha dgn semangat yg kuat...

    ReplyDelete
  2. bestkn dpt bdn camtu..
    x terlalu sasa & x terlalu flat..
    ni btambh smgat nk terus bdiet + bsenam!

    ReplyDelete
  3. Tol ckp encikReza,
    Xyah nak sasa2 sgt
    camtu pon da ok, lite2

    ReplyDelete
  4. saya pon dh tak g gym sbb kerja dan malas tapi makan tu mmg saya hilang selera sikit sejak2 menjak ni..mgkin penat dan banyak fikir sgt...

    enreza...teruskan perjuanganmu itu..diet jgn tak diet...

    ReplyDelete