Friday, April 22, 2011

Gloomy friday..

Hari ni aku rasa Gloomy sangat..Dengan cuaca yang ala2 nak hujan tapi tak hujan2..adoii..betul2 feeling.Sebenarnya hari ni hari last sorang housemate aku kat sini sebab dia dah dapat transfer...well good for him and good for me either..tapi yang sedeynyer..ialah lebeh kurang setahun we all spend time duk satu rumah, makan sekali tapi pas ni dah tak macam dulu lagi daahh...sebab aku dan hosmet2 yang lain pun akan pindah rumah jugak..lagipun aku tak sanggup lagi nak duk kat rumah yang sekarang nih sebab kalau boleh aku nak mula hidup baru dan rasa suasana baru di tempat baru~ alaaa pindah pun bukannyer jauh..depan rumah aku yg sekarang ni jugekk...

Pastu nak malang, time merempit nak gi mesejid tuk solat jumaat tadi boleh pulak rantai motor aku tercabut..adehhh!!! pegal2 betis aku menolak motor naik bukit..tapi tak lah serius mana..masih boleh dibaiki..~atas pertolongan member~

Tengah2 mengelamun layan perasaan kat work station aku tadi tetiba sorang opismate aku,berbangsa cina..kasi sesuatu kat aku..yahhh duit!! terkesima aku sebab takder angin takder ribut aku dihulurkan sekeping note 50 hengget..katanya dah lama dia nak bagi something untuk birthday aku yang dah sebulan lepas tapi taktau nak kasi apa katernyerr..aku cam biasalah..dengan penuh sopan dan bertatasusila menolak pemberiannya tapi dia tetap berkeras nak bagi..nak taknak dengan hati berat dan berbunga aku ambik jugeklah..orang kata rezeki tak baik tolak..musuh jangan dicari..ehhh.betullah kata2 orang tua..tak rugi kalau kita berbuat baik dengan orang..pasti orang akan kenang kebaikan kita..tak gitew.

Oklah aku dah nak mula kejer..Harap2 uolls semua melalui hari ni dengan ceria bersama saluran ceria anda!! bye.

4 comments:

  1. Alhamdulillah, rezeki...

    Dah, jgn sodey2 agi, ada hikmah disebalik segala penderitaan yg kite tanggung...

    Tak semestinya mendung sentiasa...

    **hug2 kiss2 muah!**

    ReplyDelete
  2. ye betul saya yakin dengan hikmah disebalik penderitaan..tapi saya tak menderita pun..cuma sedey lite lite jer kaedahnyer..whateverpun life must goes on kennn...

    ReplyDelete
  3. smoga hari2 anda sentiasa indah

    ReplyDelete
  4. yelah afir..korang kawan2 blogger aku sentiasa menceriakan aku yang jap datang meroyan nih...

    ReplyDelete