Friday, April 15, 2011

Kenapa aku selalu bernasib malang dalam percintaan...sob~....


Aku rasa aku ni santekk dan berwajah terletak jer..tapi kenapa aku selalu jer gagal dalam mencari chentaa sejati..gitew..sob..sob..Adakah kesantekkan aku ni tidak mampu dimiliki oleh sesiapa..owhhh lihatlah Donia!!! kenapa kau begitu kejam terhadap insan2 lemah seperti aku ni..*tetiba datang meroyan..huhuhu.


kalau tgh frust tu aku suka layan lagu retro ni dari The Carpenters..GOODBYE TO LOVE..melodinya betul2 membuai perasaan dan liriknyer tak banyak sikit ,betul2 kena dengan nasib diri aku ni...alahaiiii....


6 comments:

  1. semoga menempuh hidup dengan tabah.....

    ReplyDelete
  2. Gambau tu choooiiiiii sgt, hahahaha

    Shaz,

    Jgn la sedih2 sgt, bkn senang nak dptkan cinta sejati, sbb yg terbaek mmg lambat dtgnya...

    Sentiasa berpkrn +ve & mantopkan diri
    Semoga yg bakal mendtg adalah juga yg berkualiti

    ReplyDelete
  3. bro;

    kdg² bila kita terlalu mengharapkan cinta itu dtg kepada kita
    memang ia takkan datang...

    jadi, jgn terlalu mengharap
    tetpi benarkan diri untuk dicintai
    dan insyaAllah cinta akan datang

    ReplyDelete
  4. tq lah john,kak shikin dan enreza yg sudi kasi kata2 semangat...tp thn depan dah masuk 30 an..sedih ler mengenangkan nasib diri yg tak laku2...~itulerr ade org nak,ko jual mahal kennn~

    ReplyDelete
  5. Tak baik ckp camtu,
    Jodoh-pertemuan-ajal-maut sume di tgn Allah
    Jgn ditangisi apa yg berlaku

    Sentiasa redha,
    Sama cam jawapan encikReza
    Cinta ni lagi dikejar lg dia larik
    Biar ia dtg naturally & tanpa disedari
    Tu lagi thrill kan?

    Good luck !!!

    ReplyDelete
  6. ku redha sendiri....sambil feeling2 lagu kalthsom...yelah kak shikin..sy akan berusaha dan hidup dengan hati yg tabah dlm mengharungi setiap uijian dan dugaan..gitew.

    ReplyDelete