Monday, July 4, 2011

Sindrome I hate monday....


Bukak FB, blog..ramai orang ngeluh..asal isnin jer boring lah, mood ke laut lah..I hate mondaylah..kan.aku pun sama jugak..selalu ting tong di hari senin yang berbahagia nih..nak buat macamana,mood cuti sabtu,ahad tu tak hilang lagi...Kalau boleh aku nak cuti lagi hari ni..baru aku puas duk bermalas-malasan kat rumah..~Ehh kat rumah aku feeling2 Cinderella ok.~Tapi apakan daya,kenalah save cuti aku yang berbaki 10 hari lagi tuk hari raya atau apa2 kecemasan nanti kann...

Mujur jugak pagi tadi aku terbangun awal tanpa dipaksa2, kalau tak maunyer muka aku jadi cam tahik ayam...Perjalanan ke tempat kerja pun smooth and easy jer..alhamdulillah selamat sampai dan mudah2an selamat jugak balik ke rumah nanti..

Pagi ni ada perhimpunan bulanan, jadi sebagai ahli kumpulan koir yang setia dan berdedikasi, kenalah aku bersama ahli2 kumpulan yang lain mensumbangkan 2-3 buah lagu patriotik yang aku rasa cam ke laut sajork bunyinya...Haaa!! Semput jugak, then after tamat upacara penyampaian hadiah untuk pemenang2 pertandingan sempena bulan membaca pusat sumber aku bulan lepas..terus aku angkat kaki..balik opis ngadap PC..

Sejak2 berulang alik dari Bentong ke Genting ni..Penyakit lama aku mai datang balik..Hari ni Isnin..esok selasa..rabu ,khamis dan jumaat ..menghitung hari ,detik demi detik...Kan best kalau hari2 kerja suasananya macam hari jumaat...

Akhir sekali..Kalau uolls rasa apa yang aku rasa..kalau boleh janganlah terbawak2 dengan mood monday blues tu..tak elok, cam aku sekarang...huwarghhhhh, ngantuknyerr, lagi setengah jam kul 5.00pm..dah tak sabar nak berambbbbbb...!!!




3 comments:

  1. Ok awak leh truskan coti, pastu xyah dtg2 opis agi, hikhikhik *fefiling boss*...

    Larikkkkkkkkkkkkkkkk....

    *muah muah*

    ReplyDelete
  2. awas kau boss..kalau tak kereta calar, tayar pamcit..hahaha!!

    ReplyDelete