Friday, July 22, 2011

Dedikasi buat pengomen tegar blog ShazlanShazabi..

Salam jumat uollss..Hari ni mood cam ke laut jerr..ngantuk sehh..sempat gak aku membuta sedas kat sofa sebelum staff2  lain balik dari bacaan yassin kat dewan..lega sikit..

Diam tak diam..dah masuk tujuh bulan aku kembali berblogging..dengan nama baru,wajah baru serta pengisian yang baru..Aku tau blog aku ni nampak cam sedehh jerr kan..aku pun tak suka dengan layout yang meriah semacam..yang simple2 pun dah cukup asal apa yang aku tulis itu sampai ke hati pembaca..Tujuan aku berblogging pun bukan nak kumpul folowwer beribu riban, nak overexpose pasal diri aku nan ado2 jerr ni..bagi aku tujuan sebenar adalah untuk berkongsi rasa, minat,pengalaman dan pengetahuan...Dan aku pun bukan pandai sangat menulis..nak olah2 ayat jadi semua yang aku curahkan kat dalam blog ini luhur dari hati aku..

Jadi entry aku hari ni aku nak mendedikasikan penghargaan buat kawan2 blogging yang selalu singgah dan meninggalkan jejak atau catatan..tanpa mereka maka takder semangatlah untuk aku terus berblogging..dan tanpa mereka jugak..baruku tahu ada gak makhluk Allah yang sudi nyinggah dan baca aku punyerr entry..

So, aku nak kasi rate lah pada mereka2 yg aku maksudkan..
Jatuh pada tempat pertama..;

*Kak Shikin JD*

tempat ke 2;

*EncikReza*
emm dah lama menyepi EncikReza nii..

ke 3 pulak;
*ZackHunter & John *

jatuh di tempat ke 4 ;
*Kak AzahRohaizah*

dan yang terakhir iaitu di tangga yang ke 5;
*Tak lain tak bukan beduaneeta terunggul negra ItamRazali*

Tahniah uolls, tapi takder apa2 hadiah pun aku nak kasi..cuma ucapan ribuan terima kasih yang tak terhingga kerana sudi memeriahkan blog aku yang agak2 suam ni..

Jadi terimalah ciuman manja ala2 diva meletopp..


Muahh..muahh..muahh I lap uOLSSS semua tau...

Dan terima kasih jugak buat silent reader atau kepada yang komen jarang2 tuh..aku pun rajin bukak blog korang jadi korang pun rajin2 lerr singgah blog aku..You follow me, i follow you!!!!!!


5 comments:

  1. wah no 4 kata nya..

    bukan xnak selalu komen tp kudrat ku terhad sayang..

    happy blogging

    ReplyDelete
  2. aku ngan zack dapat pingat gangsa je...mmmmmmmmmmmm hak hak hak

    ReplyDelete
  3. [Eh! komen akk aritu da ilang lar...]

    Ala2 dialog Azean Irdawati masa menang anugerah dolu2 :

    "Lihat lar duniaaaaaa" *sambil nanges menjulang trofi eh! ada trofi ke tak ni?"*

    Hahahahaha....thanks for the 'anugerah'

    *muah muah*

    ReplyDelete
  4. pengsan aku dpt cium diva dr ko.. keh keh keh...

    ReplyDelete
  5. kak azah..samalah kita, tau baca org punyerr entry tp xtau nakj komen apa...

    john dan zack..sebab korang kendu..errr kendu ke ko? aku bg pingat emas terus...
    zack tu belum ciuman maut lagi...

    kak shikin trofi takder tp troli ada..nak?

    ReplyDelete