Friday, June 10, 2011

Eehh makin gemok ke aku nih?

Sejak2menjak ni ramai plak yang menegur aku sekarang ni nampak makin 'sehat'..Ialah sejak aku duk berulang dari rumah ke tempat kerja..sepatutnya susutlah sikit  badan aku sebab penat..tak lalu makan tapi aku rasa makin sendat adalah..~Padahal aku bukanlah jenis yang makan banyak sangat...

Euww kalau boleh taknaklah jadi macam ni...

Masa duk kawasan kuarters..rajin jugak aku workout kat gym..tp sekarang mana ada masa..nak benti makan nasi..emm rasanya tak sanggup, lagi2 masakan mak aku sendiri..Telan ubat diet, tobat dah uolls..kurus memang lah kurus tapi kalau dah effect dia buat aku insomnia dan gelabah tak tentu hala..tak bagus jugak kannn..nak kata aku berhenti hisap rokok..lama dahhhh, dan memang badan aku naik masa first2 stop smoking dulu..

Risau aku tau...

No comments:

Post a Comment