Saturday, June 4, 2011

Takder rezeki nak mencekik Lasagna Secret Recepi hari nih..



Lasagna Secret recepi sentiasa menjadi plihan seleraku...

Rancangan hari ni sepaptutnya nak turun KL..jumpa kawan dari jauh~pergunungan Mongolia katernyer..ko ader??..Hajat dihati nak serahkan gelas2 McD yang aku tolong kumpulkan untuk dia~sebagai balasan dia janji nak belanja makan kat Secret Recipe tapi takder rezeki lagi agaknya bila plan yang dirancang terpaksa ditangguhkan atas sebab2 kesihatan yang tak membolehkan dia berjalan jauh..



Gara-gara nak tolong kawan ni kumpulkan gelas2 McD ni tak pasal2 aku naik 3kg dlm bulan ..no more mCd stuff well atlist untuk tempoh 3 bulan..muakkkksss..okay!

Nak buat macamana..aku pasrah jerlah kan..lagipun takder yang penting sangat aku nak cari kat KL tuh..just sesekali turun sana aku ingat nak jugak singgah MPH Midvalley..cari buku2 yang best untuk dibaca~ aku sangat 2 suka membaca tau..Mungkin lain hari sajer..Oh yea aku dengar Ultraman akan datang ke Sg.Wang Plaza..kalau tak boleh aku snap2 gambar then propah kat anak2 buah aku yang aku jumpa Ultraman..live lagi...mesti dorang akan teruja...Hikksss...


So untuk memenuhi masa yang terluang di hari cuti nih aku just kuar bandar shopping lite2 dan ingat lepas aku update entry ni aku nak gi bayar bill broadband~aishh aku baru jer nak terminet servis sejak aku dah duk kat rumah parent aku~coverage kat area rumah aku sangat teruk..very der slow then dalam seminggu dua ni ok plak..tahniah Maxis BB yang dah menambah baik mutu perkhidamatan ke kawasan2 ceruk rantau..dan terpaksalah aku korbankan seratus sebulan untuk bill..asalkan laju aku tak kisah..ternet slow sangat2 merengserkan okay!!


3 comments:

  1. xpe, tak dpt mkn lasagne, kurang skit kalori.. haha

    ReplyDelete
  2. Sedapnyerrrrrrrrr, terliur..

    Mmg betul kata Zack tu, sekurang2nya ada hikmah tu, hehehehe....

    ReplyDelete
  3. tp saya baham kalori yang lain plak...how?

    ReplyDelete