Tuesday, March 1, 2011

Akhirnya Lolipop 'pop' menjadi milikku..


Ekk..bukan Lolipop ni korang yea...tapi yang ni

 LG Lolipop GD580..yang selama ni menjadi igauan aku siang dan malam..

Orang tanya..kenapa tak Blackberry ke,Nokia ESeries ke, Iphone atau smartphone2 yang lain..Jawapan aku senang jer..Aku taknak bazirkan duit untuk sesuatu yg aku tak minat..Pelik kan?? Aku memang macam ni,selalu minat pada sesuatu yang kebanyakannya orang lain tak minat.

Dah lama meroyan nak pakai hp ni..akhirnya dapat jugak..Tak nyesal pun berbelanja untuk puaskan kehendak hati...Asal aku guna duit gaji dan saving aku sendiri..tak mintak duit korang pun kann...

Aku pilih LG Lolipop untuk dijadikan gadjet peneman aku sepanjang masa sebab;


*CLAMSHELL/FOLD




Minat sangat dengan design cenggini,walaupun tahu yang jenis macam ni mudah punah.

*KOREA




Suka tgk artis2 korea pakai hp macam ni dalam kebanyakan Kdrama yang aku tengok kat tv..~Kes mudah terpengaruh nih.~

*SIMPLE & STYLISH



Rekabentuknya yang simple,stylo, trendy dan sesuai untuk golongan muda mudi..ehh aku muda lagi ok.

* MAMPU DIMILIKI

Kalau nak dibandingkan dengan jenama2 hp yang aku sebut tadi..yg hat ni lagi murah dan mampu dimiliki oleh semua lapisan masyarakat...

*USER FRIENDLY

Ciri2 yang penting untuk sebuah hp mestilah user friendly..baru tak kelam kabut dan terhegeh2 bila nak guna.






*FUNGSI YANG CAMBEST

                                          
Antara function2 dia yang agak2 best bagi aku, ada sambungan 3G, kamera 3.0mp..FM radio dan lain2 function yang ada pada kebanyakan hp yang lain..




Aku tau yang selera aku ni berubah2..asal ada model baru keluar mulalah datang balik meroyan aku nih..tapi selagi mampu dan tak susahkan orang lain..takperkannn..member2 opis pun siap cakap berapa lama aku boleh bertahan dengan hp ni..elehhh jeles..hehe aku bukan bertuka2 pasangan pun..



Yapseohhh..berangan korea lah sangat kann..padahal rupa aku dahlah iras2 Nigeria...

2 comments: