Saturday, March 19, 2011

Hari lahir aku yang ke 29 tahun....

Hari ni genap aku berusia 29tahun...Rasanya cam baru semalam aku sambut harilahir aku yang ke 19tahun~the best besday yang pernah aku sambut~



Alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran ke Hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnia-Nya menitipkan kehidupan serta kesihatan yang baik2 ke atas aku selama ni walaupun pelbagai dugaan yang terpaksa aku tempuhi~ dah namanya kehidupan, tak akan pernah lepas dari cubaan dan dugaan.

Dan aku juga berharap semoga kehidupan aku pada hari2 yang mendatang akan lebih meriah, dikurniakan kesihatan yang baik, umur yang panjang serta dimurahkan rezeki..InsyaAllah.

Dengan bertambahnya umur aku pada hari nih, aku harap juga aku akan jadi lebih matang dan positif  dalam menjalani setiap detik kehidupan aku di dunia ini..Amin.



4 comments:

  1. Happy besday lan..akak ada buat kan besday card, datang ambil ye...

    ReplyDelete
  2. Hepi Besdey Shazlan....

    Semoga pjg umo, murah rezeki & berbahagia slalu, amin....

    Maaf lambat wish sbb xtau...

    ReplyDelete
  3. Happy birthday, kak...
    semoga pnjg umur n murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  4. tq kak azah, kak shikin..besday saya hari sabtu 19 mac lepas tp lupa ubah tarikh kat entry...
    and tq jugak putyteya,..'kak'?? motif...adakah aku kelihatan persis kakak2 tomboy???

    ReplyDelete