Tuesday, March 29, 2011

Bencinyerr dengan judges AI....


Sepatutnya si Casey Abrams dah tersingkir minggu lepas kerana undian rakyat Amerika yang kejam tu tak menyebelahinya..tapi dia bernasib baik bila judges yang cambest jer tu kasi dia peluang untuk stay..eehh menyampah tau..kenapa dia tak kasi peluang tuh kat Karen atau mana2 girls yang akan tersingkir nanti...benci aku!!

Casey Abrams..contoh bakat mengatasi rupa..

Tapi tak dinafikan persembahan Casey malam tuh memang outstanding dan dia ada ciri2 seorang penghibur..menurut pandangan aku larr..cuma rupanya yang kurang elokss tu jer yang buat aku tak memilih dia sebagai faveret idol this year..

Stefano ni dah lah elokss, kendu pulak tuhh tapi sayang suara dia tak berapa best..nyanyi pun lite2 jerk...

 Minggu ni dua orang bakal tersingkir..matilahhh  minngu lepas Thia Megia berada dalam kelompok bottom 3...Kalau girl jugak yang tersingkir.alamat aku dah tak mempercayai Amerika lagi dalam membuat keputusan gituhh!!

Adakah Thia bakal tersingkir minggu nihh??

Tapi aku masih berharap kalau mamat ni yang akan berangkat pulang...

 Jacob Lusk
Lihatlah senyumannya yang menggoda jutaan rakyat Amerika untuk mengundinya..uhh tolonglah..still for me, u r Fantasia wanabe...

P/s Kejelitaan Jlo pada malam penyingkiran minggu lepas memang sangat2 terserlah...nampak sweet and innocent jer..walaupun~

No comments:

Post a Comment