Tuesday, May 3, 2011

Pindah oh pindah



Setelah genap 2 tahun.. aku akhirnya terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepada rumah bernombor F6 blok kayangan dan akur bahawa bukan rezeki aku lagi untuk terus menginap di situ..Walaupun taklah meninggalkan banyak kenangan manis tapi hati tetap terasa berat untuk meninggalkanya lagi2 bila teringat kenangan aku masak2..dan makan sama2 dengan housemate2 aku dulu..Lepas ni takderlah aku nak feeling2 kinky..~Oopps!!,dorang takkan dapat lagi dengar suara  aku mengsumbangkan lagu2 korea..tiada lagi OT..huhhh!!! dan tak dapat lagi free workout kat gym kami nan adooo nihh..tapi tak kisahlah sebab aku akan berpindah balik kerumah orang tua aku..jauh memang agak jauh dari tempat kerja aku tapi disebabkan aku jadi mangsa keadaan yang kejam~-Matilaaaaahhh..aku terima dengan redha.

Berusia 29 tahun dan masih tinggal dengan orang tua..~ ko ingat aku tak rasa phatetic..tapi aku takder pilihan..positifnyerr,selain save budget,sekurang2nya aku akan dekat dengan family dan kawan2 aku kat sini...

Semoga apa yang terjadi ni akan ada hikmah yang tersembunyi dan semoga Allah sentiasa melindungi aku semasa aku keluar mencari rezeki yang halal..InsyaAllah..

Hari ni aku baru bereskan angkut barang2 kat rumah lama..Fuhh!! terasa jugak penatnyer walaupun taklah penuh selori..tapi alhamdulillah semuanya dah settle..dan pas ni aku nak mulakan hidup baru aku..bangun pagi2 dan merempit serta mendaki gunung Genting setiap hari..adoiii..


5 comments:

  1. saba...mesti ade hikmah
    umah kat ner wei??genting ker??bestnyer

    ReplyDelete
  2. emmmm sabar jer lah dengan dugann tersebut...

    ReplyDelete
  3. Ala watpe nak malu kalo msh dok ngan parents...sekurang2nya jimat & dpt gak tgk2kan dorang kan?

    ReplyDelete
  4. Thanks guys...fir..itu dulu sekarang ni aku cuma bekerja sajer di genting tapi aku duk luar..akder apa pun yang best kalau setakat duk area sri layang..

    yup kak shikin jimat sangat2 tapi penat deh..mau tercabut rasa pinggang gue...

    ReplyDelete